Az oldal helyes megjelenítéséhez JavaScript szükséges, amit az Ön böngészője jelenleg nem támogat!

Ügyfélélmény menedzser (Customer Experience Manager)

Nálunk lehetőséged lesz:

  • Részt venni a bank ügyfeleinek elégedettségének növelésében

  • Kiterjeszteni az ügyfél elégedettségi méréseket más csatornákra és termékekre

  • Fejlesztési javaslatok kidolgozására az ügyfél visszajelzések alapján

  • Közös munkára a társterületekkel service design módszertan segítségével  

  • Az ügyfélközpontú szemléletmód elterjesztését támogató megoldások kidolgozására a front területeken

Csatlakozz hozzánk, amennyiben:

  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel (közgazdaságtan, marketing)

  • Középfokú, tárgyalóképes angol nyelvtudásod van (szóban és írásban)

  • 1-2 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel

  • Szeretsz új dolgokat tanulni, keresni és kipróbálni új megközelítéseket

  • Kreatív, lelkes, rugalmas és nyitott vagy

  • Túlcsordul benned az energia és a tettvágy

  • Kommunikációs készséged kiváló, tudsz csapatban dolgozni

  • Ügyfélközpontú vagy, munkád során képviselni tudod az ügyfél nézetét és ezt üzleti logikával és gondolkodással kombinálni

Előnyt jelent

  • Hallottál már a Service Design módszertanról, esetleg alkalmaztad is a gyakorlatban

  • Tartottál már workshopot vagy nem félsz megtanulni

  • Járatos vagy a prezentáció készítésben

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Minden szakmai támogatást megadunk neked ahhoz, hogy a szakma kiválósága válhasson belőled: nem csupán munkát adunk, hanem fejlődési- és karrierlehetőséget is!
  • Rotációs programunk és Tudás Akadémiánk által betekintést nyerhetsz a társterületek tevékenységébe, folyamataiba, így széleskörű rálátásod nyílhat a teljes banki működésre.
  • Kollégáink által alapított Erste Klubokkal támogatjuk a munkaidőn kívüli kikapcsolódást. Alapíts, csatlakozz, vár a bor-, gasztro-, jóga-, túra- valamint a motoros klub, és a többi!
  • Igazi Erste Közösséget építünk: a nyári napsütésben az Erste Napon és az Erste Pubokon lehetőséged van szórakoztató programok keretében jobban megismerni kollégáidat és együtt kiereszteni a fáradt gőzt.
  • Aktív társadalmi felelősségvállalási programjainkon keresztül megtapasztalhatod a közösség erejét és átélheted a segítségnyújtás örömét.
  • Lojalitásodat egyedi jóléti csomaggal háláljuk meg
  • Otthoni munkavégzésre is adunk lehetőséget

Felkeltettük érdeklődésed?

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődésed, várjuk jelentkezésed karrierportálunkon keresztül:

Oszd meg vagy mentsd el a kedvenceid közé ezt az állást: Ügyfélélmény menedzser (Customer Experience Manager)